ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Κατά την επιλογή του προϊόντος που σας ενδιαφέρει και την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα λαμβάνετε καθοδήγηση βήμα βήμα από τις αυτοματοποιημένες οδηγίες του συστήματος. Σε πρώτη φάση η παραγγελία θα αρχειοθετείται και εν συνεχεία, με την ολοκλήρωσή της, θα αποστέλλουμε στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει, ηλεκτρονικό μήνυμα που θα βεβαιώνει την παραλαβή της παραγγελίας. Σε κάθε περίπτωση, πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα έχετε τη δυνατότητα να την ελέγξετε και να προβείτε σε τυχόν διορθώσεις ή προσθήκες εφόσον το επιθυμείτε. Εάν ωστόσο, παρά την πραγματοποίηση παραγγελίας, δεν λάβετε κανένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χωρίς καθυστέρηση.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας με τους εξής τρόπους:

  1. Με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ή κάρτας PayPal σύμφωνα με τους κανονισμούς της τράπεζάς σας. Δεκτές γίνονται οι κάρτες Visa / Matercard
  2. Με αντικαταβολή της μετρητοίς, για συναλλαγές εντός Ελλάδας, σύμφωνα με το σύστημα αντικαταβολής που εφαρμόζει η εταιρεία αποστολών.
  3. Με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της ατομικής επιχείρησης «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΛΑΔΑΚΗΣ – MEANDYOU COMMUNICATION DESIGN» με ΙΒΑΝ GR13 0172 0490 0050 4910 0216 695 της τράπεζας Πειραιώς.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Για την επιπρόσθετη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, σας ενημερώνουμε ότι αυτές γίνονται με το σύστημα ασφαλείας E-PAY της τράπεζας Πειραιώς Αυτό σημαίνει ότι ο επισκέπτης/χρήστης, μόλις επιλέξει «αγορά με πιστωτική κάρτα», μεταφέρεται σε ασφαλή διακομιστή (secure server) στην Υπηρεσία Ε-PAY της τράπεζας Πειραιώς. Όλα τα στοιχεία που διαβιβάζονται ηλεκτρονικά από τον πελάτη καθώς και η διαβίβασή τους από την τράπεζα στη VISA ή MasterCard, καλύπτονται από τον αλγόριθμο κρυπτογράφησης της εφαρμογής. Στην περίπτωση αυτή τα στοιχεία της κάρτας σας χρησιμοποιούνται μόνο κατά τη διάρκεια ελέγχου και χρέωσής της και δεν αποθηκεύονται πουθενά. Το όνομα χρήστη, ο κωδικός σας και τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας θα πρέπει να τηρούνται απόρρητα με δική σας ευθύνη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, λαμβάνετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με όλα τα στοιχεία της παραγγελίας και την καταχώρισή της και αμέσως ξεκινά η δρομολόγηση της αποστολής της στη διεύθυνση που έχετε καταχωρήσει (δείτε ανωτέρω «Πραγματοποίηση Συναλλαγής»). Για τυχόν καθυστερήσεις προϊόντων που οφείλονται στη μεταφορική εταιρεία, η Επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη. Σε περίπτωση που προτιμάτε παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα, θα πρέπει να επιλέξετε αυτή τη δυνατότητα στα «βήματα παραγγελίας» και στη συνέχεια να παραλάβετε στη διεύθυνσή μας Βουλής 45-47, Αθήνα, καθημερινά Δευτέρα με Παρασκευή 10.30 – 14.00.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Είναι δυνατή η επιστροφή προϊόντος για τους λόγους που εξειδικεύονται παρακάτων, μόνο εφόσον η επιστροφή πραγματοποιηθεί εντός αποκλειστικής προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Α. Επιστροφή λόγω υπαναχώρησης

Εάν για οποιοδήποτε λόγο, πέραν της τυχόν ελαττωματικότητας του προϊόντος που ρυθμίζεται στην αμέσως επόμενη παράγραφο, επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να το πράξετε εντός 14 ημέρων από την ημερομηνία παραλαβής του.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το επιστρεφόμενο προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση, στην οποία σας παραδόθηκε και στη συσκευασία εντός της οποίας ήταν όταν το παραλάβατε. Η επιστροφή γίνεται με ταχυδρομική αποστολή με στοιχεία παραλήπτη και στη διεύθυνση ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΛΑΔΑΚΗΣ – MEANDYOU COMMUNICATION DESIGN, Αθήνα, οδός Τσάμη Καρατάσου, αριθμός 8, ΤΚ 11742, τηλ (+30) 211 40 45 580. Εντός του φακέλου αποστολής θα πρέπει απαραιτήτως να υπάρχει η απόδειξη (ή το τιμολόγιο).

Β. Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

Εάν παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν έχετε τη δυνατότητα είτε να υπαναχωρήσετε από την αγορά (όπως ακριβώς περιγράφεται στην αμέσως προηγούμενη παράγραφο) είτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του. Σε αυτή την περίπτωση εντός 14 ημερών θα σας αποσταλεί το νέο προϊόν και τα έξοδα επιστροφής που θα βαρύνουν αποκλειστικά την Επιχείρησή μας. Προκειμένου να μπορέσει να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αντικατάστασης ελαττωματικού προϊόντος, θα πρέπει να μας ενημερώστε την ίδια ημέρα ή την επομένη της παραλαβής του με αποστολή μηνύματος στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@lostsession.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλ. (+30) 211 40 45 580. Και σε αυτή την περίπτωση, το κόστος της αποστολής του αντικατεστημένου προϊόντος βαραίνει εσάς.

Σε περίπτωση καθυστέρησης πίστωσης του λογαριασμού σας πέραν των 14 ημερών, παρακαλούμε ελέγξτε τον τραπεζικό σας λογαριασμό και εν συνεχεία ελάτε σε επαφή με την Τράπεζά σας. Είναι εξαιρετικά σύνηθες να υπάρχουν κάποιες καθυστερήσεις στη περίπτωση επιστροφής ποσών από αγορές. Εάν ωστόσο έχοντας ακολουθήσει τα παραπάνω βήματα, η πίστωση καθυστερεί παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@meandyou.gr

Γ. Αλλαγή προϊόντος

Αντικαθιστούμε μόνο προϊόντα που είναι ελαττωματικά ή εντελώς κατεστραμμένα. Εάν θέλετε να αλλάξετε ένα προϊόν που αγοράσατε με ένα διαφορετικό, παρακαλούμε στείλτε μας ένα μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@lostsession.gr καθώς και το ίδιο το προϊόν, με στοιχεία παραλήπτη και στη διεύθυνση ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΛΑΔΑΚΗΣ – MEANDYOU COMMUNICATION DESIGN, Αθήνα, οδός Τσάμη Καρατάσου, αριθμός 8, ΤΚ 11742, τηλ (+30) 211 40 45 580.

Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα έξοδα της αποστολής βαραίνουν εσάς. Η επιστροφή του χρηματικού ποσού του επιστρεφόμενου προϊόντος θα γίνεται εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής του από εμάς, με πίστωση στο λογαριασμό της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σας, εφόσον τη χρησιμοποιήσατε για την εν λόγω συναλλαγή ή εναλλακτικά, με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας έχετε υποδείξει.

Εάν επιστρέψετε προϊόν/προϊόντα μεγάλης οικονομικής αξίας, συστήνεται να επιλέξετε μια Υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης πακέτου ή να αγοράσετε μια Ασφάλεια αποστολών προϊόντων. Η Επιχείρηση μας δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι το επιστρεφόμενο προϊόν σας θα φτάσει ασφαλώς στον τόπο παραλαβής του.

Δ. ΔΩΡΑ

Για προϊόν που κατά την πραγματοποίηση της συναλλαγής σας επισημάνθηκε ως δώρο και στάλθηκε απευθείας σε εσάς, θα λάβετε μια πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο αντικείμενο, θα σας σταλεί ταχυδρομική δωροεπιταγή. Εάν το προϊόν δεν επισημάνθηκε ως δώρο  κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας ή εάν ο δωρητής έστειλε την παραγγελία στον εαυτό του για να σας δώσει αργότερα, θα στείλουμε επιστροφή χρημάτων στον δωρητή και θα ενημερωθεί για την επιστροφή σας.

 

Δ. Μη δυνατότητα επιστροφής προϊόντος

Η επιστροφή προϊόντος δεν είναι εφικτή στις εξής περιπτώσεις:

α). Εάν το προς επιστροφή προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική καλή κατάσταση που παραδόθηκε (εφόσον δεν ανήκει στην κατηγορία ελαττωματικό/κατεστραμμένο προϊόν), είναι κατεστραμμένο ή λείπουν τμήματα αυτού για λόγους που δεν άπτονται της ευθύνης της Επιχείρησής μας.

β). Εάν το προς επιστροφή του προϊόντος πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των είκοσι (14) ημερών.

ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Οι τιμές που αναγράφονται δίπλα στο κάθε προϊόν αποτελούν την τελική τιμή και συμπεριλαμβάνουν τον εκάστοτε νόμιμο ΦΠΑ. Το κόστος αποστολής της παραγγελίας σας, δεν αναγράφεται στις αναγραφόμενες τιμές. Το συνολικό ποσό που θα κληθείτε να καταβάλετε για την ολοκλήρωση και αποστολή της παραγγελίας σας επιβεβαιώνεται και θα μπορείτε να το δείτε στο τελευταίο βήμα «Πραγματοποίησης Συναλλαγής», αμέσως πριν την ολοκλήρωση εκ μέρους σας της παραγγελίας. Για οποιαδήποτε τυχόν απορία σχετικά με τα έξοδα αποστολής μπορείτε να απευθυνθείτε στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@lostsession.gr ή να λάβετε πληροφορίες τηλεφωνικά στο (+30) 211 40 45 580.